Dostępne formy płatności to: • przelew online • karta płatnicza • BLIK • portfele elektroniczne
W jaki sposób opłacić zamówienia?
Aby dokonać płatności za zamówienie, należy kliknąć w przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie możemy zalogować się do konta lub wybrać opcję zakupu bez rejestracji (“Zamówienie jako gość”). Po wypełnieniu wskazanych danych osobowych, w tym adresu dostawy, oraz wyborze metody dostawy, znajdujemy się w ostatnim kroku, jakim są płatności. Następnie musimy wskazać formę płatności, poprzez kliknięcie w “Zapłać z eService”, oraz udzielić zgodę na warunki świadczonych usług przez Róża Shop, zatwierdzając wybór kliknięciem w “Zamówienie z obowiązkiem opłaty”. Skutkuje ono wyświetleniem kwoty całkowitej zamówienia. Jeśli jest ona zgodna ze stanem faktycznym, należy kliknąć w button “Zapłać za moje zamówienie”. Kliknięcie spowoduje przekierowaniem na stronę płatności, gdzie znajdziemy dedykowaną bramkę płatniczą eService, wraz z wszystkimi dostępnymi formami płatności
Gdzie znajdę dane do przelewu? Numer do konta bankowego?
Opłaty za złożone zamówienia obsługiwane są wyłącznie za pośrednictwem firmy eService, poprzez bramkę płatniczą, gdzie znajdują się wszystkie dostępne formy płatności. Jedna z nich dedykowana jest przelewom online, która po wyborze swojego banku przekieruje Cię do właściwego serwisu bankowości internetowej, gdzie będzie na Ciebie czekał formularz szybkiego przelewu, wraz z automatycznie uzupełnionymi danymi transakcji.
Gdzie wpływają środki za dokonany zwrot lub reklamację?
Zwrot środków nastąpi tą samą drogą, którą była dokonywana płatność.
Czym jest dowód zakupu?
Dowodem zakupu jest każdy dokument świadczący o dokonaniu płatności, takie jak: • paragon fiskalny czy imienny, • faktura, • potwierdzenie przelewu.
Formy płatności
Przelew online
Za pośrednictwem bramki płatniczej eService jesteśmy w stanie skorzystać z metody płatności przelewu online. Jej wybór wiąże się ze wskazaniem swojego banku spośród dostępnej listy, który przekieruje nas do płatności na stronę wybranego serwisu bankowości internetowej. Następnie postępując zgodnie z wytycznymi banku, poprzez formularz szybkiego przelewu (który zostaje automatycznie uzupełniony o dane transakcji), jesteśmy w stanie opłacić zamówienie. Po dokonaniu akcji kwota należności za zakup zostanie automatycznie zablokowana na naszym koncie bankowym.
Karta (np. debetowa, kredytowa)
Bramka płatnicza eService umożliwia płatność kartą płatności Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Po wyborze płatności kartą należy uzupełnić numer swojej karty, datę jej ważności oraz kod CCV (znajdujący się na odwrocie karty, przy miejscu wyznaczonym na podpis właściciela karty) i zaakceptować transakcję. Po zakończeniu transakcji środki z konta, w wysokości równoważność kwoty za zamówienie, zostaną automatycznie zablokowane.
BLIK
System płatności BLIK umożliwia płatnikowi dokonywanie zakupów online bez konieczności podawania numeru karty płatniczej lub logowania się do panelu płatności bankowości elektronicznej. Płatność autoryzowana jest za pomocą 6-cyfrowego kodu generowanego w aplikacji bankowej Twojego banku.
Portfele elektroniczne (G Pay, Apple Pay, PayPal)
Portfele elektroniczne, czyli tzn. e-portfele, są wygodną oraz bezpieczną formą płatności powiązaną z zewnętrznym przedsiębiorstwem zajmującym się płatnościami online. Umożliwia ona przeprowadzenie transakcji bezgotówkowych w czasie rzeczywistym za pomocą jednorazowego podpięcia swojej karty debetowej lub kredytowej.
Zaloguj się
Zarejestruj się
Existing Account Login
Zaloguj się do swojego konta