Jak dokonać zwrotu towaru ?

Jak znaleźć Formularz Zwrotu i Reklamacji ?

Chcę dokonać częściowego zwrotu zamówienia. Czy jest to możliwe ?

Czy można dokonać wymiany produktu ?

Do ilu dni mogę zwrócić zamówienie ?

Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków ?

Z jakich powodów zwrot może zostać nieuznany?

Co mam zrobić, gdy w przesyłce znajduje się niewłaściwy produkt lub zamówienie jest niekompletne?

W przypadku złego skompletowania zamówienia – kto ponosi koszt ewentualnej ponownej wysyłki oraz wysyłki zwrotnej?

W jakiej formie wykonywany jest zwrot należności?

Co mam zrobić, gdy produkt jest uszkodzony?

Co obejmuje gwarancja?

Jaki jest czas ważności gwarancji?

Standardowa odsyłka

Jak zadbać o bezpieczeństwo zwracanych kwiatów?


Ważne!

Przesyłki najlepiej nadawać od poniedziałku do czwartku (oraz unikając dni poprzedzających dni wolne od pracy, jak święta), aby zminimalizować ryzyko utknięcia paczki z rośliną na sortowni.

Pamiętaj, że nie każdy kurier zajmuje się transportem żywych kwiatów. W wielu firmach transportowych są one towarami zakazanymi, przez co przewoźnik zrzeka się odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia przesyłki. Ponadto zostaniesz obciążony odpowiedzialnością w przypadku spowodowania zniszczeń lub uszczerbków innych paczek w transporcie (np. w sytuacji ich zalania).