Jak dokonać zwrotu towaru ?
Jak znaleźć Formularz Zwrotu i Reklamacji ?
Chcę dokonać częściowego zwrotu zamówienia. Czy jest to możliwe ?
Czy można dokonać wymiany produktu ?
Do ilu dni mogę zwrócić zamówienie ?
Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków ?
Z jakich powodów zwrot może zostać nieuznany?
Co mam zrobić, gdy w przesyłce znajduje się niewłaściwy produkt lub zamówienie jest niekompletne?
W przypadku złego skompletowania zamówienia – kto ponosi koszt ewentualnej ponownej wysyłki oraz wysyłki zwrotnej?
W jakiej formie wykonywany jest zwrot należności?
Co mam zrobić, gdy produkt jest uszkodzony?
Co obejmuje gwarancja?
Jaki jest czas ważności gwarancji?
![](https://rozashop.pl/themes/at_movic_silnet/assets/img/modules/appagebuilder/images/baner zakładka zwroty i reklamacje.png)
Standardowa odsyłka
![](https://rozashop.pl/themes/at_movic_silnet/assets/img/modules/appagebuilder/images/grafika odsyłka standardowa bez tła.png)
Jak zadbać o bezpieczeństwo zwracanych kwiatów?
![](https://rozashop.pl/themes/at_movic_silnet/assets/img/modules/appagebuilder/images/infografika odsyłka kwiatów doniczkowych prostokąt.png)
Ważne!
Przesyłki najlepiej nadawać od poniedziałku do czwartku (oraz unikając dni poprzedzających dni wolne od pracy, jak święta), aby zminimalizować ryzyko utknięcia paczki z rośliną na sortowni.
Pamiętaj, że nie każdy kurier zajmuje się transportem żywych kwiatów. W wielu firmach transportowych są one towarami zakazanymi, przez co przewoźnik zrzeka się odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia przesyłki. Ponadto zostaniesz obciążony odpowiedzialnością w przypadku spowodowania zniszczeń lub uszczerbków innych paczek w transporcie (np. w sytuacji ich zalania).